Warunki Gwarancyjne dla produktów OKI

Warunki gwarancyjne dla produktów OKI System (Polska) Sp. z.o.o. udziela na zakupione urządzenia gwarancji zgodnie z aktualną ofertą serwisową.

Dodatkowa Gwarancja

Dodatkową gwarancją mogą być objęte nowe nabywane produkty Oki , oraz będące w użytkowaniu ciągle objęte roczną gwarancją.
Podane ceny są cenami rekomendowanymi przez OKI. Dodatkową gwarancję Oki można wykupić w naszym Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.

Warunki Dodatkowej Gwarancji:

  • Głowice drukarek igłowych objęte są 12- miesięczną gwarancją bez względu na rodzaj gwarancji na dane urządzenie
  • Urządzenia muszą być używane z zastosowaniem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • Drukarki i faksy muszą być poddawane przynajmniej dwa razy w ciągu roku płatnej konserwacji (adnotacja o dokonaniu konserwacji musi zostać umieszczona w karcie gwarancyjnej)
  • Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych
  • Gwarancja sprawowana jest w autoryzowanych punktach serwisowych dla naprawy typu Standard lub przez autoryzowane punkty serwisowe w miejscu zainstalowania urządzenia dla naprawy typu On-site.

$
Aktualna oferta
serwisowa

Aktualny cennik
rozszerzonej gwarancji
i

Uwaga: Wszystkie ceny podane są w PLN i są cenami netto (bez 22% podatku VAT).


Terminy naprawy:

  • 3 dni robocze dla naprawy typu Standard (w punkcie serwisowym)
  • 24 godziny dla naprawy typu On-site
  • W sytuacji niemożliwości dokonania naprawy On-site w ciągu 24 godz. klient otrzyma urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach.
  • Koszty dostarczenia uszkodzonego urządzenia dla naprawy typu Standard do punktu serwisowego ponosi klient
  • Koszty zwrotu naprawionego urządzenia do klienta ponosi Oki
  • Reklamacja powinna być zgłoszona do Oki, zgodnie ze standardową procedurą napraw gwarancyjnych, na bezpłatny numer infolinii: 08001200 66


   





Strona Główna Kasy Fiskalne Serwis Współpraca Wysyłka Kontakt